Hvad er digitalt medlemskort?
Det digitale medlemskort er en funktion i PureGym-appen, der giver medlemmer og personale mulighed for at få adgang til centrene ved at scanne en QR-kode direkte fra deres smartphone, i stedet for at bruge et fysisk medlemskort.
Hvordan bruger jeg mit digitale medlemskort?
Tjek, at du har den nyeste version af PureGym appen i Apple Store (iPhone) eller Google Play (Android). Åbn appen. Tryk på QR scanneren på forsiden (den runde, orange knap). Scan den QR kode der er sat på indgangspartiet i dit center. Husk at giv tilladelse til at telefonen må bruge kamera- og lokationstjenester. Velkommen indenfor og god træning!
Jeg har ikke PureGym appen. Hvordan får jeg mit digitale medlemskort?
Start med at downloade PureGym appen til enten iOS eller Android. (der er direkte links her på siden). Åbn appen og log ind med dit medlemsnummer eller e-mail og det password du bruger til Mit PureGym. Hvis du ikke kan huske dit password, så kan du nemt anmode om det. Når du er logget ind, tryk på QR scanneren på forsiden (den runde orange knap). Giv tilladelse til at telefonen må bruge kamera- og lokationstjenester. Scan den QR kode der er sat på indgangspartiet i dit center. Velkommen indenfor og god træning!
Skal jeg give tilladelse til lokation og kamera?
Ja, første gang du logger ind i appen og trykker på QR-kode-ikonet, vil du blive bedt om at give tilladelse til både lokation og kamera, før du kan bruge dit digitale medlemskort. Uden disse tilladelser vil scanneren ikke fungere.
Hvis du afslår disse tilladelser, når du første gang bliver spurgt, vil du ikke kunne bruge funktionen. For at ændre tilladelserne senere skal du gøre det i din telefons indstillinger, da appen ikke vil spørge igen.
Hvorfor skal PureGym have adgang til min lokation?
PureGym har brug for adgang til din lokation for at sikre, at du kun kan få adgang til centret, når du er i nærheden. Dette er en sikkerhedsforanstaltning for at bekræfte, at du er på det rette sted, før du kan bruge dit digitale medlemskort. Din lokationsdata bruges som udgangspunkt kun til denne funktion og vil ikke blive anvendt af PureGym til andre formål, medmindre du allerede tjekker ind på hold via appen eller bruger bodytracker.
Jeg har fået ny telefon. Hvad skal jeg gøre?
Du skal logge ud af PureGym appen på din gamle telefon, og derefter logge ind i appen på din nye telefon. Det er nemlig ikke muligt at bruge det digitale medlemskort på mere end én telefon ad gangen.
Udfases de fysiske medlemskort på et tidspunkt?
Der er ikke planlagt en udfasning af de fysiske medlemskort på nuværende tidspunkt. Du vil stadig kunne bruge dit fysiske medlemskort, selvom det digitale medlemskort bliver tilgængeligt.